Reparatieverzoek

Onze service:

  • 24/7
  • landelijke dekking
  • technische ondersteuning

Spoedeisende storingen kunnen 24/7 aan ons gemeld worden. Onder spoedeisende storingen vallen: uitval van stroom of CV, inbraak, gaslekkage, dak- of waterlekkage en breuk van riolering/waterleiding.

Storingen of repatieverzoeken kun je als volgt melden:

Telefonisch

Via telefoonnummer 088 – 200 70 50 (afdeling onderhoud). Bij ‘in gesprek’ kun je een boodschap inspreken op het antwoordapparaat.

Via e-mail

Naar td@nmg.nl.

Online

Met onderstaand formulier. Bij voorkeur voorzien van foto’s van de desbetreffende storing.

Formulier

Formulier voor melding storing of reparatieverzoek.

  • Urgente storing? Neem telefonisch contact met ons op via: 088 – 200 70 50.

Boekje onderhoudswijzer

In de onderhoudswijzer lees je wie er verantwoordelijk is voor onderhoud en reparaties aan je woning. Er zijn bijvoorbeeld zaken die we van jou als huurder verwachten (zoals bijvoorbeeld het schoonhouden van je woning, zorgen dat de afvoer niet verstopt raakt), maar andere zaken zullen via ons verzorgd worden (bijvoorbeeld groot onderhoud).

Wil je precies weten wat bij wie hoort? In deze brochure kun je dit makkelijk nazien.