Technische storingen:
088 200 70 50
Reparatieverzoek
Onze service:
- 24/7
- landelijke dekking
- technische ondersteuning
Spoedeisende storingen kunnen 24/7 aan ons gemeld worden. Onder spoedeisende storingen vallen: uitval van stroom of CV, inbraak, gaslekkage, dak- of waterlekkage en breuk van riolering/waterleiding.
Storingen of repatieverzoeken kun je als volgt melden:
Telefonisch
Via telefoonnummer 088 – 200 70 50 (afdeling onderhoud). Bij ‘in gesprek’ kun je een boodschap inspreken op het antwoordapparaat.
Via e-mail
Naar td@nmg.nl.
Online
Met onderstaand formulier. Bij voorkeur voorzien van foto’s van de desbetreffende storing.
Formulier
Formulier voor melding storing of reparatieverzoek.
Boekje onderhoudswijzer
In de onderhoudswijzer lees je wie er verantwoordelijk is voor onderhoud en reparaties aan je woning. Er zijn bijvoorbeeld zaken die we van jou als huurder verwachten (zoals bijvoorbeeld het schoonhouden van je woning, zorgen dat de afvoer niet verstopt raakt), maar andere zaken zullen via ons verzorgd worden (bijvoorbeeld groot onderhoud).
Wil je precies weten wat bij wie hoort? In deze brochure kun je dit makkelijk nazien.